Ochrona przed kryzysem

capital-81820__180Warto zabezpieczyć się już teraz – i znaleźć nowe, gotowe rozwiązania, zanim kryzys do nas dotrze. Przede wszystkim – trzeba pomyśleć o optymalizacji kosztów. Podczas kryzysu zdecydowanie najefektywniejszą formą zwiększania przychodów jest znalezienie tańszych dostawców i usług. Kosztujących mniej, ale równie solidnych – jeśli nie lepszych.  Łatwiejszy pierwszy kontakt  Gdzie ich znaleźć? Tam, gdzie jest największy wybór, a więc na giełdach biznes ofert. Takich jak np. OPENKontakt– największa w Polsce giełda z ofertami biznesowymi. Można tu znaleźć nowych kontrahentów i konkretne oferty firm zainteresowanych współpracą, kupnem czy sprzedażą. Giełda ułatwia pierwszy kontakt między przedsiębiorstwami z tych samych branż. Firmy mają na nim dostęp do ponad 7,2 mln ofert – to chyba najlepiej świadczy o skuteczności i możliwościach portalu. W znajdowaniu partnerów handlowych pomaga on przedsiębiorcom już od 10 lat.  To narzędzie niejednokrotnie może dać firmie więcej niż np. zatrudnienie nowego pracownika zajmującego się handlem – tym bardziej, że koszty pracy są dziś bardzo wysokie. Tymczasem na OPENKontakt na przedsiębiorstwa czekają już gotowe oferty współpracy – i każdy może skorzystać z tych, które go interesują. Z pewnością warto pomyśleć o skorzystaniu z hasła pełnego dostępu, oferty płatnej, reklamy bannerowej czy mailingu z ofertą własnej firmy. Ta giełda jest więc doskonałą pomocą dla istniejących już działów sprzedaży. Pracownicy nie muszą wyszukiwać kontrahentów – firmy same się zgłaszają za pośrednictwem OPENKontakt.  W czasie kryzysu poszukiwanie oszczędności, tańszych partnerów biznesowych i usług to absolutna podstawa. Optymalizacja kosztów – to najbardziej skuteczna recepta na kryzys. Chyba że wolisz metodę z rozbijaniem talerzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *